دانلود کار آموزی با عنوان پست برق فوق توزیع

اینم یه گزارش کارآموزی که عنوان آن "پست برق فوق توزیع" هست برای دانلود گذاشتم امیدوارم مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد




لطفا برای دانلود روی Download کلیک کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.powernetwork.blogfa.com

سلام حاضری تبادل لینک کنید من شما را لینک کردم شما نیز من را به اسم ××× بهره برداری از سیستم های قدرت ××× لینک کنید منتظرتون هستم

سید علیرضا دهقانیان سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://lianportal.com

جناب حجت ، سلام.
امیدوارم حال شما خوب باشه .
بنده دانشجوی کارشناسی مهندسی برق هستم و در جهت پیشرفت در زمینه مهندسی برق پیشنهادی دارم.
بنده مدیر انجمن اینترنتی www.lianportal.com هستم.قصد دارم بخش مهندسی برق این انجمن رو به نحو احسن جلو ببرم.البته به کمک شما و سایر دوستان.در حال حاضر علاوه بر من سه دانشجوی دیگه مهندسی برق توی این سایت مشغول به فعالیت هستند.
از شما تقاضا داریم با حضور توی این وبسایت و ثبت نام در کمتر از سی ثانیه ، به جمع ما بپیوندید.

قبل از هرچیز می تونید توی این قسمت که مخصوص مهندسین برق هست خودتون رو معرفی کنید :
http://www.forum.lianportal.com/thread243.html

همینطور چندین آموزش انجام شده که تعدادیشون اینها هستند:
آموزش میکروکنترلر AVR به زبان C
آموزش نرم افزار PROTEL DXP از ابتدا
راه اندازی ماژول GPS GT720-F
اتصال gsm sim 900و gps gt720 به atmega128
http://www.forum.lianportal.com/forum168.html

با حضور در این تالار گفتمان ، به ارتقای سطح علمی دانشجویان کمک کنیم.

همچنین اگر تمایل دارید می تونیم این ایده رو هم پیاده کنیم.شما مقالاتی که توی وبلاگتون میذارید رو توی تالار گفتمان هم بذارید و آدرسش رو هم توی وبلاگتون بذارید ، با این کار می تونیم با خوانندگان وبلاگتون در مورد مقالات هم بحث و تبادل نظر کنید.
سایت ما ابزار مختلفی مثل قابلیت پیوست کردن فایل همرا با هر نوشته ، ایجاد نظر سنجی ها مجزا و ... در اختیارتون قرار میده.
لطفا علاوه بر خودتون ، با دعوت از دوستان و همکارانتون به تالار ، به ما در راه ایجاد یک پایگاه قوی در زمینه مهندسی برق کمک کنید.

همچنین با توجه به بازدید روزانه بالای لیان پرتال ، شما می تونید از فروشگاه ما نیز بهره مند بشید و کالاهای برقی خودتون رو برای نمایش عموم قرار بدین.

منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستیم.
[گل]

Emperor جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.power88.ir

سلام. وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری. واقعا خسته نباشی. خیلی استفاده کردم.
همیشه موفق و پیروز باشید.

مجید دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام،وب سایت خیلی خوبی داری،اگه میشه برای دانلود فایلها برای کلمه عبور چی وآرد کنیم؟ تشــــــــــــــــکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد